يكي يك دونه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يكي يك دونه و آدرس ٌwww.yekdone.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باز شب شد چقدر تنهایم
گفته بودی که شبی می آیی
باز شب شد و از پنجره ام
همچنان راه تورا می پایم
کنج این پنجره شب همه شبه
منم و گریه و های وهایم
پشت این پنجره ها تا به سحر
پنجه بر پیکر شب می سایم
نکند بیهوده عمر خود را
پشت این پنجره می فرسایم
نکند بیهوده تکرار شود
قصه چشم به راهی هایم
باز چون دیشب و شبهای دگر
می روم پنجره را بگشایم
باز شب شد شب و از پنجره ام
هچنان راه تو را می پایم

اما چه بسا بی فایده ست

[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ Mohammad ]

تا به حال برای اکثر ما پیش اومده که در کافی نت و هنگامی که به وب گردی،چت،دانلود فایل و ... مشغول هستیم این احساس به ما دست بده که مدیر کافی نت سیستم ما رو زیر نظر داره و آزادی عمل رو از ما گرفته.
در صورتی که کافی نت توسط برنامه ی netSupport School مدیریت شده باشه شما می تونید این برنامه رو بدون اینکه از کلاینت حذف کنید،به طور موقت از کار انداخته و بعد دوباره راه اندازی کنید.
با این روش صفحه نمایش شما روی سرور غیر قابل دید میشه و به راحتی میتونید به کارهاتون بپردازین!



 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:4 ] [ Mohammad ]

این روزها موس یکی از ملزومات هر کامپیوتر حساب می‌شود و با نبود آن کار با کامپیوتر بسیار سخت و تقریبآ غیر ممکن می‌شود. اینکه می‌بینید یک نفر تق تق تق روی صفحه‌ی مشکی‌ای که نوشته های سبز دارد دستوراتی تایپ می‌کند و سیستم دفاعی یک کشور را به هم می‌ریزد فقط در فیلم ها ممکن است نه در دنیای واقعی!

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:59 ] [ Mohammad ]

دیگر صحبت از اینترنت Dial-up کم سرعت کشور ما به موضوعی تکراری تبدیل شده است. بر خلاف کشورهای نه چندان پیشرفته دیگر ، کاربران ایرانی همچنان برای اتصال به اینترنت از سرویس های اینترنت Dial-up استفاده میکنند و تعداد کاربرانی هم که از ADSL استفاده میکنند ناچیز است. ترفندها و نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت Dial-up هم در عمل افزایش سرعتی را به بار نمی آورد چون به نوعی آب از سرچشمه گل آلود است. در این زمان بهترین کار یادگرفتن ترفندهای چگونگی استفاده بهینه از اینترنت Dial-up است. به طوریکه با کمترین سرعت ، بیشترین بازدهی را داشته باشد. این ترفندها بر اساس تجربیات شخصی به دست آمده اند ، در نتیجه با عمل به آنها میتوانید مطمئن باشید استفاده بهینه ای از سرعت کم اینترنت خود داشته اید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ Mohammad ]

شما در طول روز سایت ها و صفحات زیادی را توسط مرورگر در اینترنت مشاهده میکنید. این صفحات هر کدام ساختار و قالب های متفاوتی دارد. اما شاید دوست داشته باشید هر صفحه ای که میبینید را خودتان دستکاری کنید! عکس ها را کوچک و بزرگ کنید ، نوشته ها را تغییر دهید ، جدول ها را بالا و پایین کنید و تقریبأ یک ویرایش کلی را در صفحه انجام دهید و آن را به فرمی که دوست دارید تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم یک راه بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ برنامه ای و تنها از طریق مرورگر اینترنتی تان و یک کد ، هر سایتی که دوست دارید را تغییر دهید و آن را دستکاری کنید. تنها مشکلی که وجود دارد اینست که نمیتوان آن برای همیشه ذخیره کرد! یکبار امتحان کردن این ترفند خالی از لطف نیست.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ Mohammad ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 79525
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1